راه های تماس :
1 ابتدا با شناسه کاربری خود وارد سایت شوید
2 روی کلید سبز رنگ بالای سایت کلیک کنید
3منوی ارسال پست جدیدرا کلیک کنید .
  • ساعات مجاز برای تماس : 10 تا 16
  • روزهای کاری : شنبه تا 4شنبه
  • ایمیل : data(@)rastchin.com
 
اگر مشکل شما همچنان برقرار است یا سوالات دیگری دارید می توانید با تلگرام ما در ارتباط باشید
 

پرسش و پاسخ

در این بخش سوالات مربوط به راستچین کردن قالب ها و موارد مشابه بررسی و پاسخ داده می شود
اگر شرکت یا سازمان شما بجای سرویس دهنده های یاهو، گوگل و ... از ایمیل رسمی و شرکتی (مثلا info@site.ir ) استفاده می کند ممکن است پیش آمده باشد که ایمیلی برای شما به اکانتی که وجود ندارد ارسال بشود اما بازهم توسط سرورتان ، دریافت و ایمیل خطا برای ارسال کننده فرستاده نشده باشد.

مثلا فرض کنید ایمیل شما reza@site.ir باشد و فردی به resa@site.ir ایمیل ارسال کند. اگر این ایمیل برگشت نخورد فرد ارسال کننده متوجه اشتباه در تایپ حرف z نشده و شما نیز مسئله را پیگیری نخواهید کرد. برای مدیریت این قضیه نیاز به پنل WHM ندارید. تنها کافیست که وارد پنل هاست خود ( cpanel) شده و در بخش mail منوی default address را (مطابق تصویر یک) انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه های زیر در اختیار شما هستند :

1) اگر می خواهید ایمیل در سیستم شما ذخیره نشود اما ایمیلی برای ارسال کننده ارسال شما شود، گزینه اول یعنی discard the email while.... with an error message را انتخاب کنید. متن پیغامی که برای فرستنده ارسال خواهد شد نیز قابل تنظیم است

2) اگر می خواهید ایمیل های اشتباه به آدرس خاص فوروارد شود گزینه دوم را انتخاب کنید : forward to email address

3) اگر حجم این ایمیل ها بسیار زیاد است و بیشتر آن ها اسپم است می توانید گزینه آخر (discard) را انتخاب کنید. یعنی هم ایمیل ها را دریافت نکنید و هم پیغام هشدار برای ارسال کننده ارسال نشود.
پیوست (2)
  1. رضا علایی
  2. کنترل پنل هاست - cpanel
  3. سه شنبه, 22 دی 1394


پاسخی یافت نشد
اولین نفر باشید!
پست جاری قفل شده است
بالا