با سلام
مشکلی که من با ویرچومارت دارم اینه که بعد از خرید ایمیلی برای خریدار و مدیریت سایت ارسال نمیشه
تنظیمات ایمیل در پیکره بندی را انجام دادم،ولی متاستفانه فقط وقتی که از قسمت سفارشات بصورت دستی تیک به روز رسانی سفارشات رو میزنم ایمیل ارسال میشه،یعنی دستی
می تونید مشکل من رو پیدا کنید و اینکه راه حل چیه؟
پرسش و پاسخ
در این بخش سوالات مربوط به راستچین کردن قالب ها و موارد مشابه بررسی و پاسخ داده می شود
آنلاین
Support is Online
لطفا صبور باشید تا به سوال شما رسیدگی شود
ساعات رسمی پشتیبانی:
هرروز از 10:00 تا 18:00
Your Time
—:
—:
—
Our Time
شنبه
11:
32:
46
پاسخ صحیح
Pending Moderation
سلام.
این قالب رو چون ما قبلا از بابت ارسال ایمیل تست کردیم با اطمینان میگم مشکل نباید از فایل ها باشه. آیا تنظیمات smtp رو از طریق تنظیمات عمومی جوملا انجام دادید؟
اگر خیر، یک اکانت ایمیل در cpanel هاست خود بسازید و سپس در این بخش وارد کنید :
نام کاربری (همان ایمیل)
رمز عبور
پورت ارسال (معمولا 25)
پروتکل : SMTP
سپس با کلید تست، مطمئن شوید تنظیمات صحیح است.
بعد مجدد فروشگاه رو تست کنید
این قالب رو چون ما قبلا از بابت ارسال ایمیل تست کردیم با اطمینان میگم مشکل نباید از فایل ها باشه. آیا تنظیمات smtp رو از طریق تنظیمات عمومی جوملا انجام دادید؟
اگر خیر، یک اکانت ایمیل در cpanel هاست خود بسازید و سپس در این بخش وارد کنید :
نام کاربری (همان ایمیل)
رمز عبور
پورت ارسال (معمولا 25)
پروتکل : SMTP
سپس با کلید تست، مطمئن شوید تنظیمات صحیح است.
بعد مجدد فروشگاه رو تست کنید
- بیش از یک ماه پیش
- اتاق عمومی
- # 1
پاسخ صحیح
Pending Moderation
ممنون از پاسخ دهی تون، من قالب هایپرمارکت رو دارم مشکلی نداره ولی یک سایت دیگه بالا اوردم که از قالب flex استفاده میکنم
ایمیل ارسال میشه ولی فقط در صورتی که از قسمت سفارشات تیک اطلاع به خریدار رو بزنم و روی گزینه به روز رسانی سفارشات کلیک کنم
ایمیل ارسال میشه ولی فقط در صورتی که از قسمت سفارشات تیک اطلاع به خریدار رو بزنم و روی گزینه به روز رسانی سفارشات کلیک کنم
- بیش از یک ماه پیش
- اتاق عمومی
- # 2
پاسخ صحیح
Pending Moderation
لطفا موارد زیر رو هم بررسی کنید :
1) ویرچومارت رو به آخرین نسخه بروز کنید (3.0.18)
2) فولدر اسپم ایمیل خود رو هم چک کنید
3) در مسیر configuration>Emails ببینید در چه حالت هایی به خریدار ایمیل ارسال می شود؟ (تصویر پیوست)
4) یکبار نوع ارسال ایمیل رو روی حالت متنی (text) قرار دهید و تست کنید
1) ویرچومارت رو به آخرین نسخه بروز کنید (3.0.18)
2) فولدر اسپم ایمیل خود رو هم چک کنید
3) در مسیر configuration>Emails ببینید در چه حالت هایی به خریدار ایمیل ارسال می شود؟ (تصویر پیوست)
4) یکبار نوع ارسال ایمیل رو روی حالت متنی (text) قرار دهید و تست کنید
- بیش از یک ماه پیش
- اتاق عمومی
- # 3
پاسخ صحیح
Pending Moderation
من اخرین نسخه ویرچومارت رو از سایت جدیدش گرفتم،ارسال ایمیل رو در همه حالت ها فعال کردم،متاستفانه داخل پوشه اسپم هم چیزی نیست!
- بیش از یک ماه پیش
- اتاق عمومی
- # 4
پاسخ صحیح
Pending Moderation
لطفا بصورت پیغام خصوصی نام کاربری/رمز عبور مربوط به "جوملا و هاست" خود رو ارسال کنید تا بررسی شه.
- بیش از یک ماه پیش
- اتاق عمومی
- # 5
پاسخ صحیح
Pending Moderation
اطلاعات ایمیل در بخش تنظیمات عمومی جوملا چک شد و مشکلی نبود اما فروشگاه شما دارای چند ایراد است که اصلا به صفحه تایید سفارش نمی رسد!
- اولا اینکه بعد از خرید اگر کاربر عضو نباشد، صفحه خطای 500 سروری مشاهده می شود
- دوما در صفحه انتخاب نوع ارسال (shipment) کلید ارسال کار نمی کند
- کلید سبد در نوار عمودی canvas سمت چپ نیاز کار نمی کند.
باتوجه به تعداد افزونه هایی که در این قالب نصب شده است یافتن فایل های js که باعث تداخل می شود کاری وقت گیر است
پیشنهاد می کنم قالبی که دانلود کرده بودید را یکبار جداگانه نصب کنید و ببینید آیا آن هم همین ایرادها را دارد یاخیر
- اولا اینکه بعد از خرید اگر کاربر عضو نباشد، صفحه خطای 500 سروری مشاهده می شود
- دوما در صفحه انتخاب نوع ارسال (shipment) کلید ارسال کار نمی کند
- کلید سبد در نوار عمودی canvas سمت چپ نیاز کار نمی کند.
باتوجه به تعداد افزونه هایی که در این قالب نصب شده است یافتن فایل های js که باعث تداخل می شود کاری وقت گیر است
پیشنهاد می کنم قالبی که دانلود کرده بودید را یکبار جداگانه نصب کنید و ببینید آیا آن هم همین ایرادها را دارد یاخیر
- بیش از یک ماه پیش
- اتاق عمومی
- # 6
- صفحه :
- 1
پاسخی یافت نشد
اولین نفر باشید!
اولین نفر باشید!
پست جاری قفل شده است