راه های تماس :
1 ابتدا با شناسه کاربری خود وارد سایت شوید
2 روی کلید سبز رنگ بالای سایت کلیک کنید
3منوی ارسال پست جدیدرا کلیک کنید .
  • ساعات مجاز برای تماس : 10 تا 16
  • روزهای کاری : شنبه تا 4شنبه
  • ایمیل : data(@)rastchin.com
 
اگر مشکل شما همچنان برقرار است یا سوالات دیگری دارید می توانید با شماره تماس 09125160996 تماس بگیرید
 

پرسش و پاسخ

در این بخش سوالات مربوط به راستچین کردن قالب ها و موارد مشابه بررسی و پاسخ داده می شود
سلام به دوستان و اساتید
بنده به دو مشکل در یکی از وب سایت های جوملایی برخورده ام

1 - یکی هنگام آپدیت جوملا (3.6 به 3.9 ) که ارور میدهد (تصویر به پیوست است) از طریق فایل نصبی هم آپدیت نمیشود!

2 - دیگری ارور 500 که البته پس از نصب فایروال rs firewall و آپدیت sp page builder و همچنین نصب rsform با آن مواجه شدم.
دسترسی به بخش مدیریت وجود دارد اما سایت بالا نمیآید.
- فایل htaccess را تغییر نداده ام (با حذف یا خالی کردن یا تغییر دادن به .txt فرقی نکرد)
- دسترسی پوشه ها و فایل ها رو هم چک کردم
- گزارش خطا روی "گسترش " هست اما اروری نشان داده نمیشود همچنین در بخش error log جوملا و همچنین Error سی پنل هم اروری نشان نمیدهد!|
- با پشتیبانی هاست هم تماس گرفتم که میگویند مشکل از هاست نیست!!!
- الان همه ی آن کامپوننت ها رو حذف کردم اما همچنان مشکل برقراره..
اگه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم.
پیوست (1)
  1. mehrdad
  2. اتاق عمومی
  3. شنبه, 17 آذر 1397
پاسخ صحیح
پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
سلام

1- در مورد مشکل بروزرسانی به احتمال زیاد مسیری در که تنظیمات عمومی برای فولدر tmp و log وارد شده صحیح نیست. به همین دلیل جوملا بسته نصبی را پیدا نمی کند و خطا می دهد

2- تنظیمات سرور همیشه اولویت بالاتری به جوملا دارد. بهمین دلیل ممکن است شما نمایش خطا را روی حداکثر قرار دهید اما بدلیل تنظیمات PHP خطا بازهم نمایش داده نشود. این یک اقدام امنیتی است تا هکرها امکان کسب اطلاعات در مورد سایت را نداشته باشند و معمولا هاستینگ این گزینه را فعال می کند

بنابراین اگر مدیریت باز می شود به احتمال زیاد دلیلش خطای برنامه نویسی است. توصیه می شود فایل لاگ خطا (error.log) را روی سرور را پیدا و مطالعه کنید.
می توانید نسخه PHP را نیز موقتا پایین بیاورید (روی 5 قرار دهید)

موفق باشید
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اتاق عمومی
  3. # لینک
پاسخ صحیح Pending Moderation
2
رای
لغو
سپاس از اینکه همیشه راهنمایی مفید و دقیق شما باعث حل مشکلات من میشه.
همانطور که شما فرمودید مسیر پوشه های tmp و log درست تعیین نشده بود که با اصلاح لینکها مشکل برطرف شد.
(البته همچنان هیچ گزارش اروری نه در error log جوملا ونه سی پنل مشاهده نمیشد!!)
ضمن اینکه پس از آپدیت جوملا ، مشکل ارور 500 خودبخود حل شد.
افزونه ها و کامپوننت های مورد نیاز هم بدون هیچ مشکی نصب گردید.
بازهم ممنون .
موفق باشید
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اتاق عمومی
  3. # 1
پاسخ صحیح Pending Moderation
1
رای
لغو
ممنون از خبر خوبی که به اشتراک گذاشتید. موفق باشید
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اتاق عمومی
  3. # 2
  • صفحه :
  • 1


پاسخی ارسال نشده است
همچنین این پست قفل است و امکان ارسال نیز وجود ندارد
پست جاری قفل شده است
بالا