راه های تماس :
1 ابتدا با شناسه کاربری خود وارد سایت شوید
2 روی کلید سبز رنگ بالای سایت کلیک کنید
3منوی ارسال پست جدیدرا کلیک کنید .
  • ساعات مجاز برای تماس : 10 تا 16
  • روزهای کاری : شنبه تا 4شنبه
  • ایمیل : data(@)rastchin.com
 
اگر مشکل شما همچنان برقرار است یا سوالات دیگری دارید می توانید با شماره تماس 09125160996 تماس بگیرید
 

پرسش و پاسخ

در این بخش سوالات مربوط به راستچین کردن قالب ها و موارد مشابه بررسی و پاسخ داده می شود
سلام
در قالب پاسارگاد(http://demo.rastchin.com/pasargad) بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید و دوباره پاک کردن محصول از سبد خرید مبلغ 15000 تومان حمل و نقل باقی میمونه ممنون میشم راهنمایی کنین که چطور دوباره مبلغ صفر بشه
  1. امین
  2. پاسارگاد
  3. دوشنبه, 14 اسفند 1396
امین پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
کد هارو در cart.php قرار دادم ولی تغییری انجام نشد فکر هم نمیکنم اشتباه انجام داده باشم
  1. 4 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 1
مصطفی نوروزی پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
راستش بنده در فروم ویرچومارت دیدم که این مورد گزارش شده ولی بنظر میرسه در بروزرسانی ها اعمال نشده. صرفا یک راهکار تغییر در کدها داده شده :
https://forum.virtuemart.net/index.php?topic=123518.0
  1. 5 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 2
امین پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
بله ممنون
بدون انتخاب شدن شیوه ارسال هیچ مشکلی نیست
ولی اگر شیوه ارسال در حین پرداخت انتخاب شود و سبد خرید پاک شود قیمت باقی میماند و حتی با رفرش کردن صفحه هم باقی میماند برای این راه حلی نیست؟
  1. 5 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 3
مصطفی نوروزی پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
اگر آدرس سایت teslacctv.com هست بررسی شد و سبد بطور کامل خالی میشه (البته بعد از رفرش)
  1. 5 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 4
امین پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
نه شیوه ارسال به صورت اتوماتیک نیست ممنون میشم وارد مدریت بشین
  1. 5 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 5
مصطفی نوروزی پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
کوکی مرورگر رو یکبار خالی کنید که مطمئن بشید شیوه ارسال بصورت اتوماتیک انتخاب نشده باشه (یا از مرورگر دیگه تست کنید)
اگر"شیوه ارسال" انتخاب نشده و هنوز هزینه در سبد مشاهده میشه سطح دسترسی بدید تا بررسی کنیم
  1. 5 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 6
امین پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
انجام دادم مراحلی که فرمودین ولی مشکل رو دارم همچنان
  1. 5 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 7
مصطفی نوروزی پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
بنظر میرسد اگر روش ارسال پیشفرض در ویرچومارت تنظیم شده باشد این اتفاق می افتد.
پیشنهاد می شود در تنظیمات ویرچومارت (سربرگ checkout) هیچ موردی را انتخاب نکنید.
پیوست (2)
  1. 6 روز قبل
  2. پاسارگاد
  3. # 8
امین پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
ببخشین بابت اسپم مشکل هنوز برطرف نشده؟
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. پاسارگاد
  3. # 9
مصطفی نوروزی پاسخ صحیح Pending Moderation
0
رای
لغو
لطفا منتشر بمانید تا بررسی کامل شود
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. پاسارگاد
  3. # 10
  • صفحه :
  • 1


پاسخی ارسال نشده است
همچنین این پست قفل است و امکان ارسال نیز وجود ندارد
بالا