راه های تماس :
1 ابتدا با شناسه کاربری خود وارد سایت شوید
2 روی کلید سبز رنگ بالای سایت کلیک کنید
3منوی ارسال پست جدیدرا کلیک کنید .
  • ساعات مجاز برای تماس : 10 تا 16
  • روزهای کاری : شنبه تا 4شنبه
  • ایمیل : data(@)rastchin.com
 
اگر مشکل شما همچنان برقرار است یا سوالات دیگری دارید می توانید با تلگرام ما در ارتباط باشید
 
در خبرنامه راستچین عضو شوید و بروز باشید
 
با انتشار هر قالب، یک ایمیل ارسال می شود
 
 
و یک طرح متفاوت آغاز می شود!
همه چیز با دقت و علاقه طراحی میشود :)
 
 
 
  • سوالات

    پشتیبانی قالب ها در فروم سایت انجام میگیرد.بنابراین لطفا ابتدا لاگین کنید و سپس سوال خود را مطرح کنید

    مشاهده
  • 1
  • 2
  • 3

سرانجام کمپانی ادوبی از مردم خواست تا از فلش استفاده نکنند!

4.6
1 1 1 1 1
رتبه 4.60 (10 رای)

ادوبی آماده خداحافظی با فلش است! شب گذشته، طی یک اطلاعیه در سایت این شرکت، ادوبی تولید کنندگان محتوا را تشویق به استفاده از استانداردهای جدید مانند HTML 5 بجای فلش کرده است. همچنین ادوبی تصمیم دارد به تدریج نام نرم افزار خود را از Flash Professional CC به Animate CC تغییر دهد.


مرگ تدریجی فلش بعد از دهه ها شروع شده است. یکی از دلایل مهم آن عدم پشتیبانی گوشی های هوشمند از آن بود. اگرچه بازی ها و نرم افزارهای فلش بسیاری تاکنون نوشته شده است اما بارگذاری کند و مصرف زیاد باتری لپتاپ نقاط منفی آن محسوب می شدند. و مهم تر از همه، مشکلات امنیتی که ادوبی هر ساله گزارش می دهد تمایل کاربران به استفاده از آن را کمتر کرده است.
جدای اینکه ادوبی چه برنامه ای برای فلش خود داشته باشد، این توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب هستند که انتخاب می کنند از چه تکنولوژی استفاده کنند. فراموش نکنید این اطلاعیه چیزی بیش از یک خبر است! در حقیقت این یک اعتراف است که HTML5 توانسته در تولید انیمیشن جای فلش را تصاحب کند. هم استفاده از آن فراگیر شده و هم دارای استاندارد است.


با انتشار این خبر، شرکت ادوبی قادر خواهد بود تا برنامه ریزی بهتری برای تولید نرم افزارهای انیمیشن ساز داشته باشد. ناگفته نماند هم اکنون نیز نرم افزار Flash Professional CC قادر به تولید HTML5 می باشد. با تغییر نام ادوبی فلش به Animate CC کاربران نیز می توانند روی ویژگی انیمیشن سازی این نرم افزار تمرکز کنند.  این تغییر نام اوایل سال آینده میلادی انجام خواهد شد.
ناگفته نماند شرکت ادوبی پشتیبانی خود از ادوبی فلش را قطع نخواهد کرد اما این پشتیبانی بیشتر شامل مسائل امنیتی فلش خواهد بود و نه توسعه آن. به گفته شرکت ادوبی، این حفظ امنیت و تطابق با مرورگرها با همکاری مایکروسافت و گوگل انجام خواهد شد.

با اینهمه ادوبی پیش بینی می کند همچنان فلش در وب حضور داشته باشد زیرا برخی از بازی های پولی و ویدئوهای ویژه با استاندارهای فعلی HTML5 قابل پیاده سازی نیستند.

اگر پس از خواندن این خبر به HTML5 علاقه مند شده اید، برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم یک بازی ایجاد شده با این زبان را ببینید!

بازی محاسبه سرعت تایپ شما – به زبان HTML5 – ساده اما جذاب!

  • 1
  • 2
بالا